Telemat

Korisnička podrška

Informacije o projektu

vidaXL
Podrška kupcima
Varaždin, Zagreb
Srpanj, 2024.

Korisnička podrška

Korisnička podrška za VidaXL pruža kupcima brzu i pouzdanu pomoć u vezi s proizvodima, narudžbama i povratima. Naš tim je dostupan putem više kanala, uključujući telefon, email i chat, kako bismo vam osigurali jednostavno i fleksibilno rješavanje upita. Ponosimo se brzim odgovorima i personaliziranim pristupom svakom korisniku, pružajući podršku koja olakšava vašu kupovinu. Osim osnovnih informacija o narudžbama, naš tim vam stoji na raspolaganju za savjete o proizvodima i detaljne upute. Korisnička podrška VidaXL-a tu je kako bismo vam osigurali najbolje iskustvo, od prve pretrage proizvoda do konačne dostave.

Naše vrijednosti

Tri ključne vrijednosti korisničke podrške za VidaXL su:

Korisnička podrška VidaXL-a temelji se na tri ključne vrijednosti: dostupnost, brzina i personalizirani pristup. Svakom korisniku prilazimo individualno, pružajući prilagođene savjete i rješenja koja odgovaraju njegovim potrebama. Ove vrijednosti omogućuju kupcima jednostavan i brz pristup podršci, čime se povećava zadovoljstvo i povjerenje korisnika. Kroz prilagođene savjete i rješenja, korisnici dobivaju podršku koja odgovara njihovim specifičnim potrebama, što im osigurava ugodno i učinkovito iskustvo kupovine.

Svakodnevni zadaci

Dolazni pozivi

Dolazni pozivi za korisničku podršku VidaXL-a obuhvaćaju pozive kupaca koji traže pomoć u vezi s proizvodima, statusom narudžbe, povratima i zamjenama, ili općim informacijama o uslugama. Cilj dolaznih poziva je pružiti kupcima sve potrebne informacije i podršku kako bi se njihova pitanja brzo i efikasno riješila. Korisnički agenti služe kao prvi kontakt te su obučeni za rješavanje različitih situacija, čime se kupcima osigurava kvalitetno iskustvo.

Odlazni pozivi

Odlazni pozivi za korisničku podršku VidaXL-a iniciramo kada je potrebno kontaktirati kupce radi dodatnih informacija, potvrde narudžbi, obavijesti o stanju isporuke ili rješavanja specifičnih zahtjeva. Odlazne pozive često koristimo za praćenje zadovoljstva korisnika uslugama i proizvodima, kao i za pružanje dodatne podrške ako je potrebna.

Email

Naša email podrška za korisnike VidaXL-a omogućuje vam da postavite upite o proizvodima, narudžbama, povratima ili zamjenama u bilo kojem trenutku, uz fleksibilnost odgovora bez potrebe za telefonskim pozivom. Naš tim stručnjaka brzo odgovara na pitanja putem e-pošte, pružajući detaljne informacije i rješenja prilagođena vašim potrebama. Ova vrsta podrške omogućuje i lakše praćenje svih prijašnjih interakcija.

Chat

Naša chat podrška omogućuje trenutnu i praktičnu komunikaciju u stvarnom vremenu. Kroz chat podršku možete dobiti brze odgovore i podršku – bilo da trebate detalje o proizvodima, informacije o narudžbama ili pomoć pri rješavanju problema. Naš tim agenata dostupan je putem chata kako bi osigurao brzo i efikasno rješavanje vaših upita, čineći vašu kupovinu jednostavnijom i ugodnijom.

Pružamo podršku putem više komunikacijskih kanala (telefon, email i chat), kako bi kupci lako došli do pomoći bilo kada. Naš tim odgovara brzo i efikasno, fokusirajući se na rješavanje upita u što kraćem roku, čime olakšavamo iskustvo kupovine.

O vidaXL-u

VidaXL je globalna internetska trgovina specijalizirana za pristupačne proizvode za dom, vrt, namještaj, uradi-sam projekte i sport. Tvrtka je poznata po širokoj ponudi artikala, a posluje u brojnim zemljama diljem svijeta, omogućujući korisnicima pristup kvalitetnim proizvodima po konkurentnim cijenama.
www.vidaxl.hr
Prev
Next
Drag
Map