
Informacije o projektu
Briga o ključnim kupcima
Telemat je osigurao stratešku podršku ključnim kupcima Noventiq-a kroz personalizirane usluge prilagođene njihovim specifičnim poslovnim potrebama. Naš tim se usmjerio na izgradnju dugoročnih odnosa i kontinuirano pružanje proaktivnih rješenja. Kroz redovite analize i savjetovanje, Telemat je bio dostupan putem raznih kanala – od telefona i emaila do sastanaka uživo – kako bi ključni kupci imali direktnu i pouzdanu podršku. Naša posvećenost ovom partnerstvu omogućila je Noventiq-u povećanje vrijednosti i zadovoljstva kod ključnih korisnika, uz osiguranje uspješnog rasta i unapređenja poslovanja.
Naše vrijednosti
Neke od ključnih vrijednosti u suradnji s Noventiqom.

U Telematu gradimo dugoročne odnose s klijentima kroz temeljne vrijednosti povjerenja, prilagodljivosti i transparentnosti. Svakom klijentu pristupamo individualno, osiguravajući rješenja koja odgovaraju njegovim poslovnim ciljevima. Naš tim je usmjeren na efikasno rješavanje zahtjeva uz visoke standarde kvalitete, što klijentima donosi brzu i pouzdanu podršku. Inovativnost i kontinuirano unapređenje naših usluga omogućuju nam da nadmašimo očekivanja u svakom projektu. Ovim pristupom Telemat osigurava dugoročnu lojalnost i zadovoljstvo klijenata.
Svakodnevni zadaci
Komunikacija s klijentima
Praćenje upita korisnika
Analiza korisničkih podataka
Unapređenje usluga
Izvještavanje i dokumentacija
Telemat svakodnevno uspostavlja i održava kontakt s klijentima, pružajući im personaliziranu i učinkovitu podršku. Kroz analizu povratnih informacija i kontinuirano unapređenje usluga, Telemat osigurava da svaki klijent dobije rješenja prilagođena njegovim potrebama. Redovito dokumentiranje i izvještavanje dodatno učvršćuju povjerenje i transparentnost u odnosima s klijentima.
O Noventiqu
