Telemat

Briga o ključnim kupcima

Informacije o projektu

Noventiq
Podrška klijentima
B2B
Ožujak, 2024.

Briga o ključnim kupcima

Telemat je osigurao stratešku podršku ključnim kupcima Noventiq-a kroz personalizirane usluge prilagođene njihovim specifičnim poslovnim potrebama. Naš tim se usmjerio na izgradnju dugoročnih odnosa i kontinuirano pružanje proaktivnih rješenja. Kroz redovite analize i savjetovanje, Telemat je bio dostupan putem raznih kanala – od telefona i emaila do sastanaka uživo – kako bi ključni kupci imali direktnu i pouzdanu podršku. Naša posvećenost ovom partnerstvu omogućila je Noventiq-u povećanje vrijednosti i zadovoljstva kod ključnih korisnika, uz osiguranje uspješnog rasta i unapređenja poslovanja.

Naše vrijednosti

Neke od ključnih vrijednosti u suradnji s Noventiqom.

U Telematu gradimo dugoročne odnose s klijentima kroz temeljne vrijednosti povjerenja, prilagodljivosti i transparentnosti. Svakom klijentu pristupamo individualno, osiguravajući rješenja koja odgovaraju njegovim poslovnim ciljevima. Naš tim je usmjeren na efikasno rješavanje zahtjeva uz visoke standarde kvalitete, što klijentima donosi brzu i pouzdanu podršku. Inovativnost i kontinuirano unapređenje naših usluga omogućuju nam da nadmašimo očekivanja u svakom projektu. Ovim pristupom Telemat osigurava dugoročnu lojalnost i zadovoljstvo klijenata.

Svakodnevni zadaci

Komunikacija s klijentima

Redovito kontaktiranje klijenata kako bi se osiguralo da su njihove potrebe zadovoljene i da su u tijeku s trenutnim projektima.

Praćenje upita korisnika

Brzo i učinkovito odgovaranje na upite putem telefona, e-maila ili chata, pružajući informacije o proizvodima, narudžbama ili uslugama.

Analiza korisničkih podataka

Prikupljanje i analiza povratnih informacija klijenata radi razumijevanja njihovih potreba i mogućih poboljšanja usluge.

Unapređenje usluga

Razmatranje novih ideja i načina za poboljšanje korisničkog iskustva, poput prilagođenih preporuka ili optimizacije usluga.

Izvještavanje i dokumentacija

Redovito vođenje bilješki i ažuriranje statusa projekata, uključujući izvještavanje o postignutim rezultatima i mogućim izazovima.

Telemat svakodnevno uspostavlja i održava kontakt s klijentima, pružajući im personaliziranu i učinkovitu podršku. Kroz analizu povratnih informacija i kontinuirano unapređenje usluga, Telemat osigurava da svaki klijent dobije rješenja prilagođena njegovim potrebama. Redovito dokumentiranje i izvještavanje dodatno učvršćuju povjerenje i transparentnost u odnosima s klijentima.

O Noventiqu

Noventiq je vodeća globalna tvrtka specijalizirana za digitalnu transformaciju i kibernetičku sigurnost, s glavnim sjedištem u Londonu. Kompanija omogućava poslovima širom svijeta da ubrzaju digitalnu transformaciju kroz široku mrežu IT rješenja i partnerstva s renomiranim dobavljačima tehnologije.
www.noventiq.hr
Prev
Next
Drag
Map